V E L K O M M E N   F E B R U A R 
··········

Velkommen til måned nummer to av 2018, og ikke minst velkommen til den siste vintermåneden! Nå blir det sakte men sikkert lengere og lysere dager, og solen titter forsiktig frem igjen – deilig ♥ Februar er en måned som har et par ekstra hyggelige dager, som for eksempel valentinsdag, morsdag og fastlaven, og det er jo alltid gøy å ha en unnskyldning for å feire litt,  eller hva? Jeg er i alle fall klar for å ta fatt på februar, og her kan dere se noen av de tingene jeg ønsker å gjøre denne måneden!

· 8 THINGS I WANT TO DO IN JANUARY ·

1 – Lese ferdig boken min. Jeg har holdt på med den samme boken siden tidlig i januar nå, og det er kanskje ikke så rart når jeg bare leser på kveldene, men nå må jeg få litt fortgang i denne lesingen, haha. Boken jeg leser er jo veldig spennende, men jeg har flere bøker på ønskelisten – så da må det leses.

2 – Gjøre noe koselig til valentinsdagen. Espen er dessverre opptatt med jobb hele ettermiddag, men jeg håper at vi kan utsette dagen til helgen slik at vi kan kose oss sammen. Kanskje en liten helgetur eller en middag ute? I alle fall sette litt stas på kjærligheten ♥

3 – Gå flere turer både med og uten ski. Det å tilbringe tid ute i naturen gir meg så utrolig mye overskudd og glede! Og nå som det blir litt varmere, så er det helt topp å tilbringe tid ute.

4 – Lage fastelavnsboller. Jeg er veeeldig glad i alt av brød, boller og lignende så det er ikke tvil om at det blir fastelavnsboller nå som jeg endelig kan spise slike ting igjen. Jeg kjenner faktisk at jeg gleder meg til å bake igjen!

5 – Reise bort. Det trenger ikke nødvendigvis å være så langt, men en langhelg/helg et eller annet sted hadde vært veldig deilig. Hotellfrokost, nye omgivelser og utforsking er noe jeg virkelig håper på denne måneden. Kanskje en ”valentinshelg” i Bergen hadde vært noe?

6 – Teste ut nye oppskrifter. Jeg og mamma satt å bladde i en kokebok tidligere i dag, og det var SÅ mye godt der som jeg har lyst til å teste ut. Blant annet planlegger jeg å prøve meg på en hjemmelaget blomkålsuppe – det tror jeg kan bli digg!

7 – Starte med treningen igjen. Jeg kom litt i gang den uken som var nå, men så ble jeg jo syk.. Men så fort helsen er tilbake på plass igjen, så er jeg klar for trening! Jeg har funnet meg noen favorittøvelser med strikk som jeg gleder meg til å vise dere.

8 – Være mer effektiv. Jeg kan til tider være litt treig med å komme i gang med ting. Det blir gjerne et par runder rundt på Facebook, andre blogger, VG og instagram før jeg  starter med det jeg egentlig skal gjøre. Så planen er å heller gjøre ferdig viktige ting før jeg soner ut, haha. Det kan bli vanskelig!