Nå er det vel nesten en uke siden jeg sa at jeg skulle poste et innlegg der jeg oppsummerte det siste halvåret? Det nærmer seg i alle fall en uke, men slike innlegg tar litt lenger tid enn hva jeg hadde tenkt! Jeg har valgt å dele det i to, så i denne ”runden” oppsummerer jeg januar-mars, så tar jeg april-juli neste gang. Høres ikke det greit ut? Da blir det i alle fall ikke så mye på en gang! La oss starte!

- JANUAR

Jeg begynte året ganske så rolig egentlig, og satte meg et nyttårsforsett som jeg helt har glemt de siste ukene… Og det lyder slik ”jeg skal se mer positivt på ting”. Det er det fineste nyttårsforsettet jeg har hatt, og det skal jeg virkelig starte med igjen, fra og med i dag!

Sogndal var fylt opp av snø i starten av januar, og jeg og Espen prøvde å utnytte det så godt vi kunne, selv om det ble lite vinteraktiviteter da Espen ikke hadde lov til å stå på ski og slike ting. Foten hans var fortsatt vondt etter skaden han fikk i oktober, men vi klarte likevel å få noen fine snødager!

Ca. midt i måneden fikk jeg et tilbud om å bli med på et direktesendt talkshow, men ting passet ikke helt inn så det ble ikke noe av. Det hadde helt sikkert vært en fin erfaring å tatt med seg, men jeg kjenner nå at det kanskje var like greit at det ikke ble noe av. Det hadde blitt veldig på sparket, så det kunne gått alle veier, haha! Men det var selvsagt veldig gøy å få tilbudet!

22. Januar byttet jeg bloggplattform til Femelle.no, jippi! Jeg husker at det var masse å sette seg inn i, da jeg ikke hadde blogget hos noen andre enn blogg.no, men FY så spennende! Jeg angrer ikke et sekund på at jeg sendte inn søknaden <3

I slutten av måneden reiste jeg til Riga sammen med familien til Espen! Og for en fin tur det var <3 Jeg har ikke vært på så mange storby-ferier, så det var veldig spennende å reise på en slik tur. Jeg hadde jo heller aldri vært i Riga, og jeg ELSKER å reise til nye steder, det er så spennende! Jeg koset meg som bare det under denne turen, spiste masse god mat, shoppet, badet, utforsket Riga og hadde mange fine stunder!

Det var vel egentlig hovedpunktene for januar! Så da går vi over til neste måned!

- FEBRUAR:

Snøen forsvant omtrent like fort som den kom, og vi hadde vår aller første ute-lunsj i 2017. Vi pakket med oss rundstykker og kaffe, og koste oss med utsikten utover Sogndal! Tenk at vi alt kunne gjøre det tidlig i februar da!

Når vi var i Riga lagde Espen en vlog fra turen på engelsk. Det ble den første videoen vi la ut på engelsk, så det var veldig spennende! Dere kan se den nett under her <3

Februar betyr jo også valentinsdag, og selv om vi var hver for oss den dagen så fikk vi feiret litt på forskudd med en deilig hjemmelaget middag! Og så til det som var det største høydepunktet for februar, nemlig BRUDEKJOLE-PRØVING! Jeg og søstrene mine reiste til Bergen, og dette er en helg jeg aldri vil glemme! Det å se søsteren i den mest perfekte brudekjolen for første gang var bare helt UTROLIG! Og jeg setter veldig stor pris på at jeg fikk være en del av den opplevelsen <3

Det er jo ikke noe som kan toppe den helgen, så da går vi videre til den siste måneden for denne oppsummeringen!

- MARS

Og jeg hadde BURSDAG! Den ble feiret med frokost på sengen, mange fine pakker og en nydelig middag ute sammen med Espen! Med andre ord en veldig fin dag <3 Jeg fikk blant annet min kjære Malene Birger veske til bursdagen, og den er jeg enda like forelsket i, haha!

Jeg lagde et innlegg med tips til de som skal flytte for seg selv, og det er vel veldig aktuelt i disse dager så det kan dere lese HER! Jeg og Espen utnyttet den internasjonale vaffel-dagen med å ta en sen frokost i sengen! Ååh, jeg savner denne morgenen <3 Ellers var måneden egentlig ganske rolig, det var mye kjøring at og frem mellom Sogndal og Høyanger for min del, noe som tappet meg litt for energi. Det er ikke optimalt å konstant bo i en bag, i alle fall ikke for min del. Utenom det hadde vi vår første joggetur ute, og foten til Espen begynte heldigvis å bli bedre og bedre!

Jeg ser at mars egentlig var en ganske rolig måned, men det kan jo være greit det også! Jeg var ganske sliten av all reisingen på denne tiden, så da ble det ikke så mange ”utflukter” rett og slett.

Og det var vel egentlig det? Viss jeg skal trekke frem det gøyeste i løpet av de tre månedene så må det nok bli brudekjole-prøvingen, Riga og bytte av bloggportal! Det er så gøy at jeg faktisk kan gå tilbake å se hva som har skjedd det siste halvåret! Håper dere likte innlegget, så kommer neste del så fort jeg er ferdig med det <3