Hei alle sammen patientenverfügung herunterladen kostenlos! Nå tenkte jeg i alle fall å prøve og forklare de ulike øvelsene jeg gjør mest når jeg trener styrke. Jeg kommer til å ta for meg ben/rumpe denne gangen, da det er det som står oppført på min plan i morgen, og jeg tror det blir litt for mye om jeg både skal ta det og overkropp i samme innlegg schriften für microsoft word downloaden? Nå er jeg absolutt ingen treningsekspert, men ja – jeg forteller nå hvordan jeg bruker å gjøre det! Ingen av øvelsene er noe hokuspokus, så jeg regner ikke med at jeg trenger å forklare i detalj hvordan jeg utfører dem – det kan dere i så fall søke opp alte office versionen downloaden!

 1 – Knebøy med kettlebell eller vektstang

 2 – Utfall

3 – Markløft med kettlebell eller vektstang

 4 – Glute bridge med strikk

 5 – Hoftespark ut til siden

6 – Sumo walk

 7 – Donkey kick

 8 – Jump squats

Jeg bruker å ta 10 repetisjoner på hver øvelse, og så gjennomfører jeg det tre ganger jabit musik kostenlos downloaden. Da tar jeg altså 10 av øvelse 1, 10 av øvelse 2, 10 av øvelse 3, osv. Før jeg starter på nytt igjen til jeg har vært gjennom hver øvelse 3 ganger kostenlose gifs herunterladen. Her prøver man seg jo bare litt frem selv utfra hvor mye man klarer! Jeg varierer med kettlebell og vektstang utfra om jeg gjør øvelsene hjemme eller om jeg gjør dem på treningssenter, men støl blir jeg uansett hvem av de jeg bruker, hehe kostenlos itunes herunterladen! Noen ganger er det jo letter å motivere seg til å gjennomføre om man ikke trenger å forlate huset, haha. Håper dette var noenlunde greit forklart, og så er det bare å søke opp øvelsene om dere er usikre – dere finner både video og forklaringer teufelskicker herunterladen!